If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да оспамя и аз малко темата!
Мнозина си мислят, че основната роля на тия дупки е да се охлажда по-добре диска.Има нещо вярно,но не съвсем.Основната им роля е да обират водата и лайната по диска,което ни води право към въпроса: Къде се дупчи диска.По-напред трябва да се уточни, кои дискове подлежат на дучене и при кои си е чиста загуба на време.
Дупчат се вентилираните,защото само при тях е възможно очистването на диска и преминаването на каквото има там от дупките през турбинката на диска .Всъщност това е и пътя на въздушния поток.
Та къде се дупчи диска!?
Дупчи се между ребрата на турбинката,следвайки кривата им.
Основно правило е, че дупките трябва да бъдат симетрично разположени .Тоест да не се нарушава баланса на диска.
Това обаче не става никога,защото ребрата на турбината са просто отливка и има големи разлики.Това налага и балансирането на дисковете.
При дупченето няма как да не нарушиме баланса и за това такива дискове са особено склонни към пръскане.
За плътните дискове проблема е по-маловажен,но и там ефекта е отрицателен,защото дупките не вършат нищо от това,което вършат вентилираните,но могат с успех да задържат едно камъче например и да повредят не само накладките!
С една дума, дупчете вентилираните,но само ако можете после да ги балансирате.
Те това исках да ви кажа!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
не го закачай ... че ся ша каже че сте лами и нищо не разбирате
E па нищо не разбираме,та.Особено па ние-трева пасем.Само да ти кажа,че ако колата е правена за Италия,много от нещата няма да ти излязат точно,даже и диагностика не ги лови.
---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------
Да оспамя и аз малко темата!
Мнозина си мислят, че основната роля на тия дупки е да се охлажда по-добре диска.Има нещо вярно,но не съвсем.Основната им роля е да обират водата и лайната по диска,което ни води право към въпроса: Къде се дупчи диска.По-напред трябва да се уточни, кои дискове подлежат на дучене и при кои си е чиста загуба на време.
Дупчат се вентилираните,защото само при тях е възможно очистването на диска и преминаването на каквото има там от дупките през турбинката на диска .Всъщност това е и пътя на въздушния поток.
Та къде се дупчи диска!?
Дупчи се между ребрата на турбинката,следвайки кривата им.
Основно правило е, че дупките трябва да бъдат симетрично разположени .Тоест да не се нарушава баланса на диска.
Това обаче не става никога,защото ребрата на турбината са просто отливка и има големи разлики.Това налага и балансирането на дисковете.
При дупченето няма как да не нарушиме баланса и за това такива дискове са особено склонни към пръскане.
За плътните дискове проблема е по-маловажен,но и там ефекта е отрицателен,защото дупките не вършат нищо от това,което вършат вентилираните,но могат с успех да задържат едно камъче например и да повредят не само накладките!
С една дума, дупчете вентилираните,но само ако можете после да ги балансирате.
Те това исках да ви кажа!
Тия дискове с дупките не ги правят за всяка таратайка и не са същите като от сто лева комплекта.
---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:55 ----------
мани ... че ся почваме един тунинг на кораба
да видим до де ша я докараме ....
да се пробаме то ясно, че ша счупиме нещо
от как гледам има 4 5 на части ... сме много смели
Comment