Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачни дискове ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Ok. Значи съм се прекарал яко с парите тогава.

    Кажи само как се разбира, че са разпробити както трябва, за да знаят и други, които ще го правят.
    има общо технически ... попитай капацитетите там

    Comment


    • #32
      според тааа таблица не стават тея дискове
      и всички каталози така казват
      Attached Files
      Last edited by RSxRacer; d.m.y г., 21:13.

      Comment


      • #33
        Да оспамя и аз малко темата!
        Мнозина си мислят, че основната роля на тия дупки е да се охлажда по-добре диска.Има нещо вярно,но не съвсем.Основната им роля е да обират водата и лайната по диска,което ни води право към въпроса: Къде се дупчи диска.По-напред трябва да се уточни, кои дискове подлежат на дучене и при кои си е чиста загуба на време.
        Дупчат се вентилираните,защото само при тях е възможно очистването на диска и преминаването на каквото има там от дупките през турбинката на диска .Всъщност това е и пътя на въздушния поток.
        Та къде се дупчи диска!?
        Дупчи се между ребрата на турбинката,следвайки кривата им.
        Основно правило е, че дупките трябва да бъдат симетрично разположени .Тоест да не се нарушава баланса на диска.
        Това обаче не става никога,защото ребрата на турбината са просто отливка и има големи разлики.Това налага и балансирането на дисковете.
        При дупченето няма как да не нарушиме баланса и за това такива дискове са особено склонни към пръскане.
        За плътните дискове проблема е по-маловажен,но и там ефекта е отрицателен,защото дупките не вършат нищо от това,което вършат вентилираните,но могат с успех да задържат едно камъче например и да повредят не само накладките!
        С една дума, дупчете вентилираните,но само ако можете после да ги балансирате.
        Те това исках да ви кажа!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Те хората маховиците си не искат да балансират дето се въртят с 8000 оборота и тежат дестина кила,кво да им балансират на тез дискове.Впрягаш и караш.
          164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

          Comment


          • #35
            Колегата с дисковете, може ли да ми драснеш 1 лс с телефона на твоя човек които се занимава с това...Благодаря предварително !

            B&B Racing | bb-racingteam.com
            Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

            Comment


            • #36
              доста глупости сте изписали и никои не е налучкал истината маи маи

              Comment


              • #37
                еми кажи я де

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                  доста глупости сте изписали и никои не е налучкал истината маи маи
                  И кое те кара така да мислиш?
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                    И кое те кара така да мислиш?
                    не го закачай ... че ся ша каже че сте лами и нищо не разбирате

                    Comment


                    • #40
                      по скоро вече съм ви го казал

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от RSxRacer Покажи съобщение
                        не го закачай ... че ся ша каже че сте лами и нищо не разбирате
                        E па нищо не разбираме,та.Особено па ние-трева пасем.Само да ти кажа,че ако колата е правена за Италия,много от нещата няма да ти излязат точно,даже и диагностика не ги лови.

                        ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Да оспамя и аз малко темата!
                        Мнозина си мислят, че основната роля на тия дупки е да се охлажда по-добре диска.Има нещо вярно,но не съвсем.Основната им роля е да обират водата и лайната по диска,което ни води право към въпроса: Къде се дупчи диска.По-напред трябва да се уточни, кои дискове подлежат на дучене и при кои си е чиста загуба на време.
                        Дупчат се вентилираните,защото само при тях е възможно очистването на диска и преминаването на каквото има там от дупките през турбинката на диска .Всъщност това е и пътя на въздушния поток.
                        Та къде се дупчи диска!?
                        Дупчи се между ребрата на турбинката,следвайки кривата им.
                        Основно правило е, че дупките трябва да бъдат симетрично разположени .Тоест да не се нарушава баланса на диска.
                        Това обаче не става никога,защото ребрата на турбината са просто отливка и има големи разлики.Това налага и балансирането на дисковете.
                        При дупченето няма как да не нарушиме баланса и за това такива дискове са особено склонни към пръскане.
                        За плътните дискове проблема е по-маловажен,но и там ефекта е отрицателен,защото дупките не вършат нищо от това,което вършат вентилираните,но могат с успех да задържат едно камъче например и да повредят не само накладките!
                        С една дума, дупчете вентилираните,но само ако можете после да ги балансирате.
                        Те това исках да ви кажа!
                        Тия дискове с дупките не ги правят за всяка таратайка и не са същите като от сто лева комплекта.

                        ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:55 ----------

                        Първоначално публикувано от RSxRacer Покажи съобщение
                        аз си купих стейнхоф на смешни пари ма тва е друга тема

                        утре ще ти снимам каталога да видиш
                        най интересното е, че в 3 различни каталога дават едно и също
                        2.5 тд до 92-ра 284х22
                        2.5 тд след 92-ра 281х26

                        е тва е



                        ми те са същите като на V6 164 .... туй дан ти е някое типо с лупи и фейс лифт на секач :Р
                        Спомням си,че на кутията от дисковете пишеше,че са взаимозаменяеми с тези на 147 2.0;156-2.0 и ГТВ 2.0
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение


                          Спомням си,че на кутията от дисковете пишеше,че са взаимозаменяеми с тези на 147 2.0;156-2.0 и ГТВ 2.0
                          ма да бе вирусе ....
                          ма тва е за преди фейслифта

                          Comment


                          • #43
                            край на дилемата ... турени са вече

                            Comment


                            • #44
                              Айде със здраве да си ги суркаш по накладките
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                                Айде със здраве да си ги суркаш по накладките
                                мани ... че ся почваме един тунинг на кораба
                                да видим до де ша я докараме ....
                                да се пробаме то ясно, че ша счупиме нещо
                                от как гледам има 4 5 на части ... сме много смели

                                Comment

                                Working...
                                X